G Suite надає Вашій команді знайомі і зручні інструменти (Gmail, Google Drive, Google Sheets, Google Calendar і інші), які дозволяють працювати зручніше, ефективніше взаємодіяти і швидше досягати результатів. Комплексний набір додатків G Suite однаково зручний і підходить для стартапів, малого, середнього і навіть великого бізнесу. Підключаючи G Suite, Ви скорочуєте IT-витрати, отримуєте корпоративну пошту з інтерфейсом Gmail і всі інші необхідні додатки для співпраці команд. Більше не потрібно платити за ліцензії Office, купувати і підтримувати сервери - всі необхідні інструменти вже входять в пакет, а дані знаходяться в хмарі і доступні в будь-який момент з будь-якого пристрою. Всі інструменти з набору G Suite, як корпоративна пошта Gmail, Google Drive, Google Sheets, Google Calendar, Google Docs, Google Slides, Hangouts Meet, Google Сейф, Hangouts Chat, Cloud Search, App Maker, SItes Creator, Google Forms, Google Classroom , Jamboard, доступні для завантаження на App Store і Google Play, що дозволяє завжди мати доступ до даних, стежити за змінами у файлах, працювати в дорозі, вдома або за містом.
Розширений пакет бізнес-додатків з необмеженим обсягом сховища і можливістю архівації даних
Gmail: корпоративна електронна пошта з власним доменом, необмеженого сховища (або 1 ТБ на користувача, якщо менше 5 користувачів), оффлайн-підтримки, користувальницьких адрес електронної пошти та багато іншого.
Диск: Google Диск дозволяє зберігати свої файли в хмарі, обмінюватися і мати доступ до них з будь-якого місця.
Отримуйте спеціальні сповіщення про активність на диску, наприклад, коли документи направляються за межами вашого домену.
Додаткові адміністраторські управління для диска з аудитом і звітності про утримання та обмін на диску
Отримайте додаткову інформацію про розширені звіти про аудит на диску, спеціальні попередження і API.
Діліться файлами редакторів Диска Google і Документів поза вашою організацією, кому або тільки білим зовнішнім доменам.
Сейф: Google Vault for автоматичний пошук даних, що охоплює електронні листи, чати, документи та файли
Використовуйте Сейф пошуку всіх файлів на диску і експорту файлів на основі пошукових запитів.
Використовуйте Google Vault для зберігання, архівації, пошуку та експорту електронної пошти, чатів вашої організації для потреб автоматичний пошук даних і відповідності.
Розвертайте, контролюйте і керуйте ключами безпеки для вашої організації і купуйте їх за зниженою ставкою.
Календар: легко плануйте зустрічі тим, які працюють для всіх, отримуйте нагадування про зустрічі та діліться календарями.
Диск: Google Диск дозволяє безперешкодно ділитися і зберігати свої файли в хмарі і мати доступ до них з будь-якого місця.
Документи: Створюйте, діліться документами і працюйте з усією командою в режимі реального часу.
Таблиці: Створення, редагування і управління даними таблиць в Інтернеті за допомогою кліка для редагування діаграм і коментарів у стилі обговорення.
Слайди Створюйте презентації разом, вставляйте відео і ніколи не натискайте кнопку "Зберегти".
Hangouts: Підключіться де завгодно і коли в офісі або вдома, використовуючи аудіо і відеокімнати з 150 людьми одночасно.