Пактум.Контрагент - це а
втоматизоване заповнення карток контрагентів даними, що містяться у відкритих державних реєстрах.
Сервіс «Пактум.Контрагент» надає наступні можливості:
- автоматизоване заповнення картки контрагента відповідно до введеного кодом ЄДРПОУ (ДРФО) даними, що містяться в єдиних державних реєстрах: назва, юридична адреса, телефон, керівник, дані про систему оподаткування;
- заповнення картки контрагента є як з форми створення картки контрагента в довіднику, так і з форми створення первинного документа - рахунки, накладної, акта виконаних робіт.
Переваги:
- Інтеграція сервісу з типовими конфігураціями, що не вимагає додаткових налаштувань.
- Можливість натисненням однієї кнопки створити нову картку контрагента у вашій системі автоматизації бізнесу або актуалізувати дані в існуючій.
- Виключення помилок при ручному введенні даних і зниження ризиків вказівки невірних реквізитів в документах;
- Доступність сервісу з будь-якого робочого місця, де встановлена ??система автоматизації, починаючи від локального комп'ютера і закінчуючи "хмарним" сервісом.
- Цілодобова доступність сервісу в режимі 24/7 (без вихідних і святкових днів).
Умови отримання
Для підключення та використання сервісу «Пактум.Контрагент» потрібно мати номер основної поставки програмних продуктів 1С:Підприємство або BAS.
На один реєстраційний номер основної поставки можна оформити необмежену кількість доступів до сервісу «Пактум.Контрагент». При оформленні доступу до сервісу «Пактум.Контрагент» необхідно обов'язково вказати реєстраційний номер основної поставки і код (ЄДРПОУ або ДРФО) користувача.
Для активації сервісу «Пактум.Контрагент» необхідно ввести отриманий ключ активації (пінкод) в налаштуваннях сервісу у системі автоматизації не пізніше ніж через 180 днів з дати придбання. Сервіс вважається активованим після першого звернення до сервісу з ключем активації (пінкодом) для отримання даних поточного балансу або запиту картки контрагента.
Будь-який з варіантів доступу до сервісу «Пактум.Контрагент» (див. розділ «Ціна») має обмеження за кількістю запитів на добу – не більше 50 запитів.
Сервіс «Пактум.Контрагент» діє до настання однієї з подій – закінчення терміну дії або до досягнення максимальної кількості запитів:
- Бізнес-2200 – діє 12 місяців з дати активації або до моменту списання з балансу 2200 карток;
- Бізнес-1200 – діє 6 місяців з дати активації або до моменту списання з балансу 1200 карток;
- Бізнес-300 – діє 3 місяці з дати активації або до моменту списання з балансу 300 карток.
Для продовження використання сервісу «Пактум.Контрагент» слід придбати та активувати наступний пінкод.
В налаштуваннях сервісу доступна наступна статистична інформація:
- поточний баланс (залишок) запитів;
- дата активації сервісу;
- дата завершення дії сервісу.
Програми, в яких реалізовано сервіс
- BAS ERP;
- BAS АГРО. ERP;
- BAS Будівництво. Бухгалтерія;
- BAS Бухгалтерія;
- BAS Бухгалтерія. КОРП;
- BAS Комплексне управління підприємством;
- BAS Малий бізнес;
- BAS Управління холдингом;
- BAS Управління торгівлею;
- Бухгалтерія для України;
- Управління торговим підприємством для України;
- Управління виробничим підприємством для України;
- Управління торгівлею для України ред.;
- Управління невеликою фірмою для України;
- Бухгалтерія елеватора, млина та комбікормового заводу для України;
- Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України;
- Управління сільськогосподарським підприємством для України;
- Підрядник будівництва 4.0. Керування фінансами;
- Управління будівельною організацією для України;
- Бухгалтерія будівельної організації;
- Громадське харчування для України.
Надалі список конфігурацій, які підтримують інтеграцію з сервісом «Пактум.Контрагент», буде розширюватися.
Відгуки покупців 1