Редакція включає:
- Word 2016
- Excel 2016
- PowerPoint 2016
- OneNote 2016
- Outlook 2016
Microsoft Office Для дому та бізнесу 2016 — пакет програмного забезпечення для впорядкування роботи в домашніх завданнях та з документами на малих підприємствах. У редакції Office для дому та бізнесу підтримуються інструменти та функції перегляду, створення, редагування та виведення на друк презентацій та текстових документів, нотаток та таблиць. Ви зможете обробити цифрові відеофайли та фотографії, а також скористатися комунікаційними можливостями програм (послуги обміну інформацією, спілкування). Нова версія офісних продуктів Microsoft включає програми: Word, Excel, PowerPoint, Outlook і OneNote.
Ключові переваги Microsoft Office для дому та бізнесу 2016:
- Можливість працювати з документами у будь-який час, у будь-якому місці та на будь-якому пристрої.
- Підтримка дисплея Retina.
- Підтримка повноекранного режиму програм.
- Оновлена панель завдань дозволяє легко керувати графічними елементами: переміщати, перевертати та вирівнювати, а також змінювати їх розмір.
- Нові можливості Word для спільного редагування документів та роботи зі стилями.
- Оновлені функції Excel: діаграми, графіки, гарячі клавіші, формули та автозаповнення — допоможуть швидше зробити аналітику у зведених таблицях.
- Підтримка Excel 2013 для Windows гарантує безперешкодний обмін файлами між платформами.
- Оновлений режим доповідача PowerPoint тепер одночасно відображає на екрані Mac поточний і наступний слайди, нотатки та таймер, в той час як аудиторія бачить лише презентацію.
- Новий Outlook забезпечує взаємодію між Outlook для ПК, Outlook онлайн, та Outlook для iPad, iPhone та Android пристроїв.
- Цифровий блокнот OneNote, доступний з будь-якого пристрою, допоможе збирати та структурувати інформацію, а також ділитися нею.