- Пилип ВікторВідгук від покупця. Продавець: RozetkaEU
Під час активації ключа видає повідомлення: цей ключ продукту не дійсний для вашого регіону. Підскажіть, як діяти в такій ситуації?
- Дмитро Малінін
Подивися, може впн не вимкнув, або регіон у вінді некоректно обраний, чи синхронізація дати/часу
- Ярослав КарнасевичПродавець: RozetkaEU
Придбав на сайті Rozetka, але у іншого постачальника.
Це моя друга ліцензія на "Нортон", раніше користувався іншими, певно тому через відсутність досвіду втрапив у халепу саме з ліцензуванням. Маю діючу ліцензію яка закінчується через два місяці, але вирішив купити новий ключ зараз, поки є фінансова можливість. Раніше (з іншими антивірусами) при введенні нового ключа завжди термін дії приплюсовувався до вже наявного. А тут все пішло шкереберть. Активувалася нова ліцензія окремо, наче то інший продукт (хоча маю точно такий, версія "Deluxe" на 3 девайса, але діюча ліцензія деактивувалася. Видалив нову ліцензію, активував старим ключем, термін дії повернувся на 2 місяці до закінчення. АЛЕ !
Але нова ліцензія так і лишилась з початком дії починаючи зі вчора і на рік. Сказати, що я розчарований, то нічого не сказати. Служба підтримки Нортон (англомовна) пропонує лише спілкування з ботом, при спробі звязатися з живим спеціалістом видає повідомлення, мовляв, "вибачте, нема кому з вами говорити".
АЙ НІД ХЕЛП! Може хтось щось може підсказати як вийти з такої неприємної ситуації.