Використовувати можливість кожному, хто ставить собі цілі організувати діловодство, автоматизувати документообіг, контролювати діяльність співробітників, стежити за виконанням поставлених завдань, а також управляти бізнес-процесами. Він покликаний налагодити і підвищити ефективність роботи вашої компанії, незалежно від її масштабів і сфери діяльності.
Представлена конфігурація BAS Документообіг розрахована на багато користувачів і працює як через інтернет, так і через локальну мережу. Її інтерфейс налаштовується російською або українською мовою, як і самі документи. Вона відповідає нормативам, що встановлюють правила ведення документації, і законам України «Про захист інформації», «Про електронні документи», «Про звернення громадян».
З BAS Документообігом КОРП ви будете без проблем створювати всю необхідну документацію. Кожен окремий документ в системі отримує типову облікову картку з реквізитами, які відповідають вимогам здійснення електронного документообігу та типовій інструкції з діловодства.