Спеціалізоване програмне забезпечення «BAS Будівництво. Керування фінансами» – зручний комплекс для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку у компаніях та організаціях, які зосередилися на роботі у галузі будівництва. Серед функцій ПЗ — автоматизація діяльності підрядника (включаючи контроль використання транспортних засобів) та технологія бюджетування. Завдяки цьому програмному забезпеченню фінансовий відділ компаній отримає можливість спрощеного, швидкого й точного виконання своїх завдань.
Використання ПЗ "BAS Будівництво. Керування фінансами" дозволяє автоматизувати такі види завдань бухгалтерії:
- бухгалтерський і податковий облік;
- планування використання фінансів;
- управління фінансовими потоками і контроль за використанням грошей;
- загальний аналіз фінансово-господарської діяльності.
Окрім автоматизації роботи фінансового відділу будівельних компаній, таке ПЗ може використовуватися й для обслуговування потреб бухгалтерії інших галузей:
- торгівля гуртова та роздрібна;
- виконання певних робіт на замовлення клієнта;
- виробництво товарів тощо.
Усі види обліку проводяться з урахуванням вимог чинного законодавства.
Програмне забезпечення «BAS Будівництво. Керування фінансами» створене на основі більш універсального продукту — «BAS-Бухгалтерія». У вузькоспеціалізованому ПЗ присутні всі можливості базової програми, повністю збережена функціональність основного рішення, а завдяки блоковому підходу зʼявилася можливість обслуговувати окремі потреби будівельного підприємства.
Будівельний блок
Модуль обʼєднує такі функції:
- вся послуги бюджетування – від: формування та затвердження бюджетів до контролю реалізації закладених у бюджеті завдань;
- поточне управління переміщенням фінансів від етапу планування до формування кошторисів і аналізу витрат. Зокрема програма допоможе проаналізувати та сформувати платіжний календар для спрощення своєчасних розрахунків;
- контроль за витратами шляхом встановлення лімітів та звітності за контрольованими показниками;
- аналіз фінансової діяльності, зокрема вивчення питань відхилення від плану витрат та обчислення фінансових коефіцієнтів для будівельного підприємства.
Види обліку основних операцій у будівельному блоці обʼєднують такі функції:
- Аналіз всіх видів витрат з урахуванням типу й обсягу виконаних власними силами чи з залученням субпідрядних організації робіт;
- Облік виконаних робіт. При цьому можливо переглянути дані за кількома критеріями (конкретний обʼєкт, виконавець робіт;статті витрат, витрати на різні технологічні процеси тощо), функція також дозволяє сформувати довідку про вартість будівництва і витрат на проведення робіт за формою КБ-3;
- Облік розрахунків з різного роду партнерами — підрядними організаціями, постачальниками будматеріалів, проектантами тощо;
- Планування вартості будівельно-монтажних робіт (БМР). Кошторис, сформований за допомогою цього ПЗ, може бути як загальним, так і локальним – для конкретного обʼєкту. У процесі розрахунків можна отримати інформацію про суму маржинального доходу, отриманого при передачі готового обʼєкту будівництва, про матеріальні і трудові ресурси із можливістю створення локального кошторису. Дані будуть відображені в акті передачі виконаних будівельних робіт КБ-2;
- Облік БМР на обʼєктах, готових до здачі та обʼєктах незавершеного виробництва. При цьому будуть відображатися постатейно витрати на різних етапах будівництва, з інформацією про будівельні угоди з довідками про вартість виконаних робіт. Форма документів, яка застосовується для відображення даної інформації – КБ-3;
- Облік виконаних субпідрядником послуг, які вже прийняв замовник. Функція дозволяє розрахувати обсяг робіт, відсоткову вартість кожної окремої послуги, визначити грошову вартість у прямих сумах;
- Облік виконаних субпідрядником на певних обʼєктах робіт, які були прийняті замовником. Оформлення актів, які можливо буде використати замовнику при передачі субпідрядних робіт;
- Облік виробничих запасів за кількома галузями: матеріалів на складах з зазначенням відповідальних за матеріальні цінності осіб, спецодягу, реманенту, обладнання тощо. Функція дозволяє відобразити запаси виробничих ресурсів у формі МБ-2 («Картка обліку спецодягу»), а також у вигляді звітів про рух різних ресурсів;
- Облік всіх видів взаєморозрахунків і створення Актів звірки універсального типу. У якості субʼєктів взаєморозрахунків можуть виступати замовники, постачальники, субпідрядники, покупці обʼєктів нерухомості;
- Реалізація процесів двосторонніх і тристоронніх взаємозаліків за розрахунками з контрагентами із створенням відповідних актів;
- Відображення внутрішньогосподарських розрахунків на бухгалтерському рахунку 683
- Створення актів звірки щодо стану справ у філіях та взаєморозрахунків з різними структурними підрозділами компанії.