Интересует дополнительная информация?
- Продавец: Rozetka
Мне пришло уведомление из банка о попытке списать 176 грн. с привязаной карты, но:
- моя подписка стоит 99 грн.
- моя подписка оплачена и активна еще как минимум неделю.
Первое обращение в поддержку - мне ответили, что уже дали ответ (what?!? ) и когда я сказал, что у меня ничего, кроме айди аккаунта не спросили, то ответили, что передают информацию в тех.отдел.
Два дня после этого мне так и не написали.
Когда я написал опять, мне пришел ответ и это шедевр:
"Вітаємо! Так, як кошти не було стягнено за рахунком, перевірити на, що мали бути зараховані кошти не можливо. Адже це лише спроба списання коштів."
Ни извинений, ни причины инцидента, ничего, они ведь только пытались... Все что они смогли сделать - отменили подписку, Карл.
Вопрос:
Что вы делаете для того, чтобы выяснить причину проблемы с целью не допустить ошибки в будущем?- Продавец: Rozetka
Скажіть будьласка чи приставка працює по Wifi ?
- Продавец: Rozetka
Термін дії карточки?
Карточка не має сроку дії. Ви можете активувати її у будь-який час.
- Продавец: Rozetka
Доброго вечора! Купили разом з телевізором пакет С на рік у іншому магазині. Насправді, пакет нічого крім звичайних каналів немає. Хотіли б доплатити, і купити тариф L на рік ,але оператори, кажуть що це неможливо, оскільки купляли ваучером, і при купівлі нового пакету, вся оплачена сума анулювується. Як таке можливо? Яким чином нам змінити пакет? Чому при купівлі чи підключенні пакету в магазині про це ніхто не попереджує?
Добрий вечір Сергій. Для зміни тарифу по аккаунту, необхідно видаляти підключений ваучер. Ви можете ознайомитися з тарифними планами для підключення як в особистому кабінеті так і на сайті Sweet.tv. За додатковою інформацією ви можете звернутися в контакт центр за безкоштовним номером 2121. Дякуємо за вибір нашого сервісу. Приємного перегляду, разом зі SWEET.TV
Так