Есть в наличии
39 000₴
31 200₴
Програмне забезпечення "BAS Малий бізнес" автоматизації бізнесу для бухгалтерії. Комплект на 5 користувачів. Професійний
Есть в наличии
39 000₴
31 200₴
Ваша компанія належить до малого бізнесу? Тоді вам ідеально підійде програма, яку ми хочемо вам запропонувати. З BAS Малий Бізнес не тільки легко вести оперативний облік, а й можливо поринути у планування діяльності компанії та її аналітику з метою підвищення ефективності. У ваших руках буде безліч інструментів, у тому числі різні детальні звіти, що зроблять управління простим і доступним кожному.
Велика перевага – можливість працювати з CRM та Контакт-центром. Завдяки цьому продукту ваші менеджери зможуть повноцінно справлятися з поточними завданнями. Зручний інтерактивний інтерфейс дозволяє відправляти завдання у виконані, при цьому там автоматично буде ставитися статус їхньої завершеності.
В останніх версіях оновлень реалізовано цікаві рішення для роздрібної торгівлі, такі як:
Якщо говорити про BAS Малий Бізнес, то тут ви зможете реєструвати госпоперації і без проблем створювати первинну документацію з госпдіяльності - у вас перед очима будуть аналоги звичних документів в електронному вигляді, які згодом можна роздрукувати. Але найбільший плюс програми в тому, що з нею можна взаємодіяти, перебуваючи будь-де, адже вона працює в режимах web, тонкого і товстого клієнтів.
Ще одна перевага використання цього рішення для управління малим бізнесом - це те, що всі дані компанії будуть знаходитися в одній інформбазі, а саме:
Програму можна купити як для однієї, так і для кількох компаній або ФОП, що задіяні в одному бізнесі, або працюють окремо один від одного. Незалежно від цього, вона допоможе автоматизувати:
У ній можна планувати загальні продажі компанії чи її відділів. Розробляти стратегію співробітництва з контрагентами - замовниками чи покупцями, реєструючи їх замовлення, які можна об'єднувати в проекти, а за ними згодом надавати послуги, виконувати необхідні роботи, відвантажувати товари. Вона призначена для того, щоб формувати та реєструвати товарний асортимент, розраховувати та встановлювати звичайну та акційну вартість.
У BAS Малий Бізнес оформлення продажів здійснюється за допомогою знайомих для всіх замовлень, товарних накладних і, звичайно, актів виконаних робіт, потім на їх підставі створюється документація для податкової.
Керівники тут зможуть користуватися інструментарієм, який дозволяє оцінювати ефективність продажів, застосовуючи план-фактний аналіз, що робиться на вибір за товарами, групами номенклатури, відділами компанії.
Варто сказати, що запропонований програмний продукт підходить для автоматизації роздрібної торгівлі, при цьому точки продажу можуть бути автоматизованими або ще неавтоматизованими. Також у ньому створюються етикетки, друкуються цінники, а ще формується основна звітність.
Завдяки BAS Малий бізнес у працівників служби постачання буде під рукою оперативна інформація про потреби компанії в будь-яких товарах чи послугах, а також - про заплановані закупки та замовлення, що зроблені постачальникам або передані у виробництво. Щоб забезпечити необхідні потреби, товари резервуються, також дані про них можуть розміщуватися в існуючих замовленнях.
У цьому ПП відображатиметься інформація про:
Ведення обліку запасів компанії на одному або відразу кількох складах буде доступне в BAS Малий бізнес. З ним ви зможете:
Крім того, є можливість проводити інвентаризацію та за її результатами оприбуткувати чи списувати запаси.
Керувати інформацією про технологічні тонкощі виготовлення продукції легко завдяки специфікаціям. У вашому розпорядженні будуть план-графіки на:
Надані послуги чи виконані роботи фіксуються у актах виконаних робіт, а ще у замовленнях-нарядах.
Що стосується розподілу обов'язків між співробітниками, то вони плануються індивідуальними або бригадними нарядами на відрядження. У програмі також реєструється їх виконання, згодом дана інформація потрібна для розрахунку зарплати або визначення ефективності співробітників.
Керувати фінансами ви будете за допомогою обліку переміщення грошей на рахунках банку, а також у касах. BAS Малий бізнес дозволяє легко формувати первинну документацію та платіжний календар, відстежувати взаєморозрахунки з працівниками. Програма інтегрується з "клієнт-банком".
Ви матимете повний функціонал, щоб вести кадровий облік з можливістю оформляти співробітників, переміщати та звільняти їх. Ще ви зможете:
Керівники отримують можливість автоматизувати управлінський облік та аналізувати фінансову діяльність своєї компанії. Фінзвітність буде доступна за будь-який проміжок часу.
Контроль за роботою підприємства легко вести, використовуючи «Монітор керівника», де видно:
Аналітичну звітність загальну або деталізовану можна налаштовувати самостійно, зберігаючи необхідні настройки. Вона буде доступна у всіх розрізах обліку, що дозволить робити вам, як керівнику компанії, об'єктивні висновки щодо збільшення чи зменшення ефективності роботи.