Нет в наличии
4 974₴
Гарантия. 12 месяцев Законом о защите прав потребителей не предусмотрено возвращение этого товара надлежащего качества.
Програмне забезпечення Arturia V Collection 7
Нет в наличии
4 974₴
Гарантия. 12 месяцев Законом о защите прав потребителей не предусмотрено возвращение этого товара надлежащего качества.
Дана версія більше не актуальна. Нова версія ПЗ доступна за посиланням.
Доводимо до Вашої уваги, що ми запустили можливість оренди V Collection 7 - детальніше за посиланням.
В 2019 році компанія Arturia представила нову версію популярного набору віртуальних клавішних інструментів V Collection 7. У представленій, вже сьомій за рахунком версії, колекція поповнилася трьома абсолютно новими синтезаторами, оновленим органом B-3 і 800 додатковими пресетами. З'явилися синтезатори Mellotron V, Synthi V, CZ V. Модулі колекції мають покращений графічний інтерфейс і підтримують інтеграцію з MIDI-контролерами серії KeyLab.
Як і раніше переважна більшість інструментів колекції є програмними версіями легендарних вінтажних клавішних інструментів минулого століття. Звідси і буква V в назві, від скороченого Vintage. Всі інструменти, що з'явилися в 2019 році в V Collection 7 не стали винятком і являють собою софтову реінкарнацію культових синтезаторів двадцятого століття.
Варто нагадати, що в віртуальних інструментах Arturia не використовуються семпли. Звучання повністю моделюється з урахуванням всіх особливостей аналогових схем, які використовуються в оригінальних інструментах того часу. Однак крім достовірної емуляції, програмні аналоги оснащені додатковими сучасними можливостями. Такими як пресети, поліфонія, автоматизація, матриця модуляції і багато іншого.
Arturia V Collection 7 включає в себе набір з 24 емуляцій популярних класичних інструментів із супутньою їм бібліотекою з декількох тисяч пресетів. Всі плагіни колекції створені з використанням технології True Analog Emulation, в основі якої лежить принцип моделювання всіх складових компонентів оригінальних інструментів.Кожен з віртуальних інструментів може бути використаний як VST, AU і AAX плагін, або в якості самостійного додатка.
В оновлений набір V Collection 7 увійшов Mellotron V, який відтворює звучання стрічково-клавішного інструмента 1960-х років. Емуляція може працювати зі сторонніми семплами, дозволяючи музикантам створювати власні оригінальні звуки. Плагін також отримав кілька додаткових регульованих налаштувань, таких як сатурація і власний шум.
До інших нових програм колекції відносяться Synthi V, заснований на британському модульному синтезаторі EMS з трьома аналоговими осцилляторами, і CZ V, що об'єднує емуляції популярних цифрових синтезаторів Casio CZ-101 / CZ-1000. Крім трьох згаданих інструментів, до нововведень V Collection 7 відноситься оновлений орган B-3 V2 і розширена версія оглядача Analog Lab 4 з новими функціями (вбудовані ефекти, режим концерту, пошук за тегами).
З V Collection 7 Analog Lab 4 надає Вам миттєвий доступ до більш ніж 8000 встановленим звуків V Collection в одному місці, з елементами швидкого доступу, розумним переглядом на основі тегів і безліччю надихаючих функцій.
Всі елементи керування залишилися на своїх звичних місцях. Список всіх доступних пресетів відображається в центральній частині екрана. Для швидкості пошуку необхідного тембру всі пресети зручно упорядковано за тегами. Доступна велика кількість різних фільтрів по типу інструмента, стилю, характеру, творцеві, жанру, і т.п. Пресет який сподобався можна додати в користувальницький список, а також внести необхідні зміни і зберегти під своїм ім'ям. Вибір і перемикання між пресетами відбувається досить швидко, що дозволяє за короткий час перегорнути велику кількість тембрів в пошуку відповідного звучання.
Як і раніше Analog Lab 4 дозволяє із зручністю працювати з MIDI-клавіатурами Arturia серії KeyLab. У нижній частині вікна плагіна розташована панель з віртуальними регуляторами, які відповідають фізичним регуляторам на контролері. За замовчуванням на ці регулятори призначені найбільш часто використовувані і ходові налаштування, які можуть бути легко змінені. Досить натиснути на віртуальний регулятор і вибрати необхідний параметр зі списку.
Сам по собі інструмент Analog Lab 4 ніяких детальних налаштувань не має і, по суті, є універсальною оболонкою для всіх інструментів бібліотеки. Однак прямо з нього можна викликати повноцінний інструмент з усіма його глибокими налаштуваннями. Зрозуміло, за умови, що обраний інструмент встановлений в систему.
Інструмент Buchla Easel V являє собою емуляцію напівмодульного аналогового синтезатора Buchla Music Easel, вперше випущеного в далекому 1973 році. Оригінальний синтезатор Buchla Easel був одним з перших напівмодульних синтезаторів і з'явився приблизно в один час з легендарним Minimoog. І хоча їх концепції мають принципові відмінності, саме дані синтезатори стоять біля витоків модульного синтезу.
Синтезатор Buchla Easel цікавий тим, що створювався для нової, експериментальної музики, в якій передбачалося піти від традиційного виконання на клавішних інструментах. Саме тому замість звичної клавіатури в синтезаторі використовувалися металеві сенсорні смужки, яких в перших моделях взагалі не було. Опір в Buchla Easel був зроблений, в першу чергу, на створення складного прогресивного звучання.
За словами виробника Arturia Buchla Easel V є першою в світі програмною версією даного синтезатора.
Робота зі звуком в Buchla Easel V досить кропітливе, але в той же час, захоплююче заняття. Для полегшення цього завдання вже передбачено 300 готових пресетів, які можна взяти за основу при створенні свого унікального звучання.
В основу інструмента DX7 V ліг однойменний легендарний FM-синтезатор Yamaha, що став найбільш продаваним апаратним синтезатором минулого століття. На відміну від попереднього інструмента DX7 особливого представлення не потребує. Його впізнаване звучання можна почути практично в будь-якому хіті танцювальної та поп музики 80-х років.
Через більш складні принципи FM синтезу і просунутих можливостей програмування, для багатьох користувачів DX7 здався досить складним інструментом. Переважна більшість музикантів обмежувалися використанням лише встановлених пресетів. У тому числі і з цієї причини в поп музиці того часу спостерігається досить одноманітне характерне звучання.
В цілому, синтезатор Arturia DX7 V вийшов досить цікавим. Його простий і наочний інтерфейс дозволяє з комфортом займатися творчістю, отримуючи задоволення від процесу. Дуже важливо, що звучання DX7 V залишається досить яскравим і детальним навіть при складних конфігураціях з безліччю перетворень сигналу.
Інструмент CMI V являє собою емуляцію легендарної робочої станції Fairlight CMI II, створеної в 1979 році. Оригінальний інструмент Fairlight CMI II володів можливостями семплера, синтезатора, робочої станції. Складався з громіздкого комп'ютера, монітора, п'яти октавної клавіатури та коштував $32 тис. Fairlight CMI II працював в режимі 8-біт 32 кГц і мав 208 кілобайт оперативної пам'яті.
Справжнє визнання Fairlight CMI II знайшов, після того, як Пітер Габріель (Peter Gabriel) використовував його семпли при створенні свого четвертого альбому. Популярність Fairlight CMI багато в чому була пов'язана з вбудованим в інструмент секвенсором. Використовувана в ньому концепція графічного відображення нот і редагування була дуже зручна і лягла в основу всіх наступних секвенсоров. Завдяки використання секвенсора інструмент CMI став цікавий не тільки клавішникам, а й широкій аудиторії музикантів і продюсерів. Fairlight CMI не просто сформував звучання 80-х років, а суттєво вмав плив на те, як саме стали писати музику.
Безумовно інструмент CMI V досить специфічний та цікавий, в першу чергу, своєю фірмовою бібліотекою семплів з автентичним характерним звучанням.
Clavinet V доповнює собою колекцію електропіано Arturia і являє емуляцію однойменного інструмента, що випускався німецькою компанією Hohner в період з 1964 по 1982 роки. За цей час було випущено близько півдюжини різних моделей, але найбільш популярною була модель D6. Саме ця модель послужила прообразом для Arturia Clavinet V.
Інструмент Clavinet V дозволяє вибрати один з шести алгоритмів моделювання, що відрізняються характером звуку. Як завжди виробник Arturia підійшов з особливою ретельністю до всіх деталей. Блок розширених налаштувань включає в себе різні специфічні налаштування оригінальної конструкції піано, такі як вік використовуваних струн і гумових накладок молоточків, механічний шум механізму і електричні наведення ланцюга. Все це дійсно додає в звучання колориту і робить його живим.
Секція звукопідсилення створена на основі популярного лампового гітарного підсилювача, що використовується клавішниками того часу, і стандартного набору віртуальних педалей Arturia, що складається з п'яти класичних ефектів.
Інструмент Piano V2 є емуляцію різних моделей фортепіано. У другій версії цього інструмента було додано три нових моделей. Таким чином, загальне число моделей досягло 12.
Так як звучання фортепіано повністю моделюється, Piano V має досить багато цікавих налаштувань. Наприклад розладнаність верхніх регістрів, де використовуються дві і три струни. Імітація різних положень молоточків щодо струн, матеріал молоточків, тонке регулювання точності обертонів в спектрі. Але на ряду з цим є і більш традиційні налаштування. Це трьохсмуговий еквалайзер, велика кількість пресетів реверберації, розташування мікрофонів, крива велосіті. Ну і звичайно приємний зовнішній вигляд, з красивими зображеннями і графічним відображенням налаштувань.
Керівництво користувача
* Характеристики и комплектация товара могут изменяться производителем без уведомления